دکوراسیون یک فروشگاه پوشاک ورزشی هیچگاه از چشم افراد با هوش  پنهان نخواهد ماند .

فروشگاه داران می بایست در مکان خود دکوراسیونی را شکل دهند تا هر شخصی که قدم به فروشگاه پوشاک ورزشی میگذارد با دیدن نحوه دکوراسیون و چیدمان لباس ها نیاز شدید برای خرید را در خود احساس کند . دکوراسیون یک فروشگاه پوشاک ورزشی هیچگاه از چشم افراد با هوش  پنهان نخواهد ماند زیرا که تاثیر بسیار زیادی در رضایت مندی مشتری در هنگام خرید و حضور در فروشگاه در بر خواهد داشت همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که رضایت مندی مشتری کلیدی ترین نکته در تجارت است .
چگونه یک فضای شیک در دکوراسیون فروشگاه خود بوجود آوریم ؟
به طور حتم طراحی دکوراسیون پوشاک ورزشی ویژگی های خاص خود را دارد . نحوه نورپردازی یکی از مهمترین موارد برای یک فروشگاه می باشد و مقدار و شدت نورپردازی در فروشگاه بسته به حالتی دارد که برای فروشگاه خود می پسندید اما نورپردازی فروشگاه می بایست متعادل باشد جدا از سبک لباس هایی که دارید تلاش کنید در نورپردازی فروشگاه پوشاک ورزشی به هیچ وجه از چراغ های فلورئسنت با رنگ زرد و سبز استفاده نکنید زبرا که رنگ این چراغ ها حس دلپذیری محیط فروشگاه شما را از بین می برد و به نوعی یه حس نا خوشایندی در مشتری بوجود می آورد . استفاده از نورهای سپید در قسمت باکس ها و شلف ها بسیار مناسب هستند همچنین برای زیبایی بیشتر میتوانید از این نور برای جدا کردن قسمت های فروشگاه نیز استفاده کرد و یا چنانچه در فروشگاه خود مایل به نگهداری گل و گیاه باشید میتوانید در زیر گیاه نوری قرار داده تا فضای فروشگاه را گرمنر جلوه دهد .
چگونگی به نمایش قرار دادن اجناس و مبلمان فروشگاه از دیگر نکته های مهم در فروشگاه پوشاک ورزشی است که با انجام صحیح آن میتوانید یک دکوراسیون شیک را برای مشتریان بوجود آورید . برای جلب توجه بیشتر مشتریان میتوانید برای هر نوع از پوشاک خود مانند : تی شرت ها ، گرمکن ها ، شلوارها ، و تا کردن مخصوص هر کدام را اعمال کنید و حتی در مورد کفش های ورزشی یک چیدمان متفاوت ایجاد کنید .
برای پدید آوردن حسی دنج در فروشگاه مناسب است از مبلمان راحتی به همراه بالش و کوسن های رنگی استفاده کنید که بسیار بهتر از میزها و صندلی های فلزی سرد زیبایی و جلوه گری دارند .