مهر پارسیان

تبلیغات تخصصی وسایل و تجهیزات، لوازم،مقالات تخصصی ورزشی با کیفیت و خرید فروش لوازم و نجهیزات ورزشی

۱۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

عالیشاه به پرسپولیس بازگشت


امید عالیشاه بازیکن پیشین باشگاه تراکتور سازی، پس از پشت سر گذاشتن دوران خدمت سربازی امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شد. وی که برای گذراندن سربازی خود به تراکتورسازی بازگشته بود امروز پس از بازگشت، مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس قرار گرفت.

لازم به ذکر است که سرمربی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ در تمرین امروز حضور نداشت و فردا پس از بازگشت به ایران در تمرینات حاضر میشود.

گفتنی است که عالیشاه با پرسپولیس قرارداد داشت و باید پس از سربازی به این تیم بازمیگشت.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

آیا نیمار به بازیهای جام جهانی میرسد؟


نیمار ستاره ی برزیلی که در فوریه در جریان بازی با تیم مارسی دچار مصدومیت شدید از ناحیه پا شده بود، تحت عمل جراحی قرار گرفت و همچنان تحت درمان است و شرایط بازی در تیم را بدست نیاورده است. شایعاتی به گوش میرسد که وی به بازیهای جام جهانی نمیرسد. اما نیمار در ی این حواشی گفته است که تمام تلاش خود را میکند که تا ماه دیگر خود را برای بازی آماده کند.

نیمار گفت نمیتوانم بگویم دقیقا چه زمانی به تیم بازمیگردم و برای بازی کردن آماده ام. همه ی اینها بستگی به ریکاوری دارد. تاریخ 17 می آخرین تست من است و باید دید که مراحل ریکاوری چطور پیش میرود.

وی اظهار کرد که دائما با مدیران تیم ملی برزیل در ارتباط است و تمام اطلاعات را از طریق صحبت کردن باهم تبادل میکنند.

نیمار همچنین اضافه کرد: امیدوارم سریعتر و آاده تر از قبل بازگردم. مصدومیت خوب نیست اما این مدت استراحت کردن باعث شده که آمادگی بیشتری داشته باشم. این اولین جراحی من بود و طبیعی است که روند ریکاوری کمی کند است. تمتم تلاش خود را میکنم تا با به رویایم که جام جهانی است برسم زیرا سالها منتظر این روز و این فرصت بودم.

منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

سردار آزمون نامزد بهترین بازیکن هفته روسیه شد


سردار آزمون و درخشش او در تیم روبین کازان سبب شد تا برای دومین هفته در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن هفته لیگ روسیه قرار گیرد . 
در این فهرست علاوه بر آزمون آنتوان میرانچوک و جفرسون فارفان از تیم لوکوموتیو مسکو نیز جزء نامزد های بهترین بازیکن هستند . 
سردار آزمون در هفته پایانی لیگ روسیه توانست 4 گل برای تیمش به ثمر برساند که 2 گل برابر تیم احمد گروژنی که میلاد محمدی مدافع ملی پوش کشورمان و 2 گل برابر آمکار که سعید عزت الهی هافبک خوش آتیه تیم ملی فوتبال کشورمان را در اختیار دارند به ثمر رساند .


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

احمد زاده از لیست برانکو خارج شد


فردا تیم پرسپولیس بازی حساسی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با السد خواهد داشت. فرشاد احمد زاده که در دیدار مقابل پارس جنوبی جم دچار مصدومیت جزئی شده بود، اکنون آمادگی خود را برای ادامه رقابت ها بدست آورده است و برای بازی مقابل السد آماده است اما به نظر میرسد که برانکو موافق با بازی وی در این دیدار نیست و نام احمد زاده را از لیست بازیکنان خط زده است.

شایعات حاکی از آن است که احمد زاده مایل بوده که در غیاب سید جلال و ماهینی، بازوبند کاپیتانی را بدست آورد ولی برانکو با این موضوع مخالفت کرده و وی را از بازی مقابل السد نیز منع کرده است.

احمد زاده در مصاحبه ای اعلام کرد که در سلامتی و آمادگی کامل است و مشکلی برای بازی مقابل السد ندارد ولی ظاهرا برانکو مایل نیست در این بازی حساس از بازیکن شماره 10 تیم استفاده کند.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

واکنش جنجالی بوفون به داور


دیشب تیم یوونتوس موفق شد مقابل رئال مادرید با نتیجه 3 بر 1 پیروز شود اما از راهیابی به نیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا جا ماند. یوونتوس که با 3 گل از رئال جلو افتاده بود، در دقیقه 93 طی پنالتی مشکوکی که گرفته شد، یک گل از رئال توسط رونالدو دریافت کرد  و از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند. این پنالتی مشکوک باعث واکنش شدید بوفون شد که در نتیجه اعتراض او باعث اخراجش از بازی شد.

بوفون  پس از بازی از داوری انتقاد کرد و گفت: من حالم خوب است و غیرطبیعی نیستم. خوشحالم و افتخار میکنم که بازی بسیار خوبی را به نمایش ذاشتیم و غیرممکن را به ممکن تبدیل کردیم اما در آخر عدالت برقرار نشد.

وی ادامه داد: من مانند داور نیز به صحنه پنالتی بسیار نزدیک بودم و اتفاقی نیافتاد. اتفاقی که رخ داد در دیدار رفت هم به همین شکل رخ داد و داور پنالتی تشخیص نداد. اگر این صحنه ی مشکوک را در دقیقه 93 پنالتی اعلام میکنی، تو یک حیوانی و انسانیت نداری زیرا نمیتوانی تلاش و از خود گذشتگی های یک تیم در طول 90 دقیقه را درک کنی.

بوفون اظهار کرد: داور شایسته ی این مسابقه نبود. صعود رئال را به همه به ویژه سرخیو راموس تبریک میگویم. ولی اگر در ورزشگاه برنابئو و در مقابل این همه تماشاگر شخصیت کافی را نداری، بهتر است در خانه یا روی سکوها کنار خانواده ات بنشینی و دیدار به این بزرگی را قضاوت نکنی. این را میدانم که داور هر آنچه را میبیند قضاوت میکند ولی پنالتی دیشب بسیار مشکوک بود و همین صحنه در دیدار رفت برای ما پنالتی گرفته نشد. تیم یوونتوس تمتم تلاشش را کرد و قابل قبول نیست که این داور به این صورت ما را نابود کند.


بوفون در آخر اضافه کرد: به نظر میرسد که داور انگلیسی در سینه ی خود قلبی ندارد و در عوض یک مشت آشغال جای آن است.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

آیا رونالدو رکورد دایی را میشکند؟


علی دایی ، مهاجم گذشته ی تیم ملی ایران با رکورد 105 گل در بازیهای ملی، همچنان در صدر جدول گلزنان دنیا قرار دارد. تا به حال کسی نتوانسته رکورد دایی را در گل های ملی بزند. اما وی به تازگی رقیبی پیدا کرده است و او کسی نیست جز کریستین رونالدو. رونالدو ممکن است بتواند در آینده این رکورد را بشکند.

به نظر میرسد که علی دایی نسبت به این موضوع کاملا بی تفاوت است. وی در این باره میگوید رکوردها اگر نشکنند دیگر رکورد نیستند. اگر رونالدو بخواهد رکورد مرا بشکند باید 20 گل دیگر بزند که این کا کمی دشوار خواهد بود ولی نشدنی نیست.

رونالدو برای شکستن این رکورد باید همچنان در فوتبال ملی به رقابت بپردازد، در صورتیکه به نظر میرسد اینجام جهانی آخرین دوره بازیهای رونالدو در بازی های ملی باشد. زیرا وی در جام جهانی بعدی 37 ساله خواهد بود و به احتمال زیاد تا آن زمان بازنشسته میشود.

گفتنی است که تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 میتواند بازی بی نظیری راا به نمایش بگذارد و در نگهداری این رکورد به علی دایی کمک کند.

طبق آمار اعلام شده از طرف فیفا علی دایی 105 گل ملی و کریستین رونالدو 81 گل ملی به ثمر رسانده است.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

فردوسی پور در آستانه ی بازداشت



مالک باشگاه نفت تهران، حمیدرضا جهانیان از فردوسی پور شکایت کرد. چندی پیش عادل فردوسی پور بخشی از برنامه 90 را به معرفی مالک باشگاه نفت اختصاص داد که شامل زندگی شخصی وی نیز میشد. همین موضوع شبب شد تا جهانیان علیه فردوسی پور شکایت کند.

حمیدرضا جهانیان در اینباره میگوید: برنام یتلوزیونی حق این را ندارد که به زندگی شخصی و حریم خصوصی افراد وارد شود. پیگیر این موضوع خواهم بود و کوتاه نمیایم.
وی همچنین افزود: تا به حال 2 بار برای فردوسی پور احضاریه فرستاد شده و او در دادسرا حاضر نشده است. احضاریه سوم نیز به زودی ارسال میشود و اگر فردوسی پور برای توضیحات در این خصوص حاضر نشود، حکم جلب وی توسط دادگاه صادر میشود.

منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

برانکو مهمان ویژه برنامه نود


برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در این فصل هم توانست تیمش را قهرمان لیگ برتر کند. وی امشب دوشنبه 20 فروردین مهمان برنامه 90 خواهد بود و سوالات فردوسی پور را پاسخ میدهد.

برانکو توانسته است پرسپولیس را برای دومین بار پیاپی به قهرمانی لیگ برتر برساند و در حال حاضر وی موفق ترین مربی در حال فعالیت  در لیگ ایران محسوب میشود.

با توجه به این موضوع که ممکن است ایوانکوویچ در تیم ملی ایران حضور پیدا کند، برنامه امشب نود میتواند بسیار جنجالی و جذاب باشد.

آخرین حضور برانکو ایوانکویچ در برنامه نود به زمانی برمیگردد که تیم ملی در اردوی دبی بودند و صحبتها و انتقادات تند سرمربی پرسپولیس باعث شد تا ملی پوشان پرسپولیسی حاضر در دبی به تهران بازگردند.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

بیرانوند آقای کلین شیت لیگ هفدهم



گلر تیم پرسپولیس، علیرضا بیرانوند در بازی دیروز مقابل پدیده توانست دروازه را بسته نگه دارد و لقب آقای کلین شیت فصل را از آن خود کند.

بیرانوند با فاصله ی قابل توجهی از دیگر دروازبانان در لیگ هفدهم رکورد بیشترین کلین شیت را بدست آورد.

کلین شیت دروازبانان به ترتیب رکورد آنها به شرح زیر است

علیرضا بیرانوند (پرسپولیس): 16 کلین شیت

رشید مظاهری (ذوب آهن): 11 کلین شیت

سید حسین حسینی (استقلال): 10 کلین شیت

محسن فروزان (پارس جم جنوبی): 9 کلین شیت


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

رونمایی از بلیت جام جهانی 2018


فیفا از بلیت جام جهانی 2018 رونمایی کرد.
تنها 68 روز تا شروع رقابت های جام جهانی 2018 روسیه زمان باقیست.
این در حالیست که سایت فیفا از بلیت دیدارهای جام جهانی به همراه جزئیات آن رونمایی کرد.
روی این بلیت ها اطلاعات اصلی مثل اسم تیم، اسم استادیوم، تاریخ و ساعت شروع بازی وساعت باز شدن گیت ها درج شده است.
بنا بر اطلاعات درج شده، تمام تماشاگران موظفند که 3 ساعت قبل از شروع بازی در جایگاه خود حضور یابند و در همچنین برای دیدارهای فینال نیز 4 ساعت قبل از شروع بازی در استادیوم حضور داشته باشند.
بلیت ها کاملا اختصاصی هستند و نام افراد روی آن درج شده است. همچنین تماشاگران با داشتن FAN ID  میتوانند بصورت رایگان از وسایل حمل و نقل عمومی و مزایای دیگر نیز استفاده کنند.
مسابقات جام جهانی از 24 خرداد شروع میشود و تا 24 تیر ادامه خواهد داشت و بازی ها در 12 استادیوم در 11 شهر مختلف برگزار میشود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian