مهر پارسیان

تبلیغات تخصصی وسایل و تجهیزات، لوازم،مقالات تخصصی ورزشی با کیفیت و خرید فروش لوازم و نجهیزات ورزشی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

ترکیب پرسپولیس مقبل الجزیره


تیم پرسپولیس امروز دوشنبه 24 اردیبهشت ساعت 19:30 به دبدار بازگشت الجزیره در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میرود. در این دیدار بازیکنانی از جمله کمال کامیابی نیا و محسن ربیع خواه به علت مصدومیت حضور نخواهند داشت و شنیده ها حاکی از این است که برانکو از حسین ماهینی به جای کمال کامیابی نیا در هافبک دفاعی استفاده کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، وحید امیری، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی ، فرشاد احمدزاده و علی علیپور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

جایگزین برانکو در پرسپولیس


دیروز برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای گفت هنوز قراراداد خود را با پرسپولیس تمدید نکرده و فقط با سرپرست توافق کرده است. خبر تمدید نکردن برانکو باعث نگرانی پرسپولیسی ها شده است. زیرا در مدت حضور برانکو در سالهای گذشته، پرسپولیس نتایج بسیار خوبی گرفته است اما این مربی کروات به علت محرومیت پرسپولیس ممکن است دیگر هدایت پرسپولیس را ادامه ندهد.

شنیده میشود که باشگاه پرسپولیس به دنبال یک جایگزین برای برانکو میگردد و این گزینه ممکن است علی دایی باشد. اما دایی همچنان به حواشی بی توجه است و به زودی با باشگاه سایپا جلسه خواهد داشت. اما حرفای برانکو و جلساتش با حمیدرضا گرشاسبی این احتمال را در بر دارد که برانکو قصد تمدید ندارد و همه نگاه ها به سوی حضور دوباره ی دایی به پرسپولیس رفته است.

بازیکنان پرسپولیس فکر میکردند که قرارداد برانکو تمدید شده است و مشکلی برای مربی فصل بعد نخواهند داشت اما حالا فهمیده اند که بین برانکو و گرشاسبی فقط یک توافقی بوده است و قراردادی امضا نشده. به همین علت پیش بینی میکنند چون عملکرد علی دایی در سایپا خوب بوده است، گزینه جانشین برانکو میتواند دایی باشد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

وینفرد شفر قراردادش را با استقلال تمدید میکند


دیروز طی جلسه ای میان رئیس باشگاه استقلال سیدرضا افتخاری و سرمربی تیم استقلال وینفرد شفر و ساشا شفر برگزار شد تا درباره تمدید قرارداد و بندهای آن با هم صحبت کنند. شنیده ها حاکی از این است که شفر درخواستهای خود درباره امکانات و حفظ دستیارانش را مطرح کرده است و افتخاری نیز با همه ی آنها موافقت کرده است و گفته است که تمامی این صحبت ها را با هیئت مدیره مطرح خواهد کرد و پس از اعلام موافقت اعضا، قرارداد وی تمدید خواهد شد.

افتخاری اعلام کرده است که پس از فینال جام حذفی، طی جلسه ای با هیئت مدیره موافقت اعضا را جلب خواهد کرد و سپس کارهای تمدید قرارداد سرمربی آبی ها را انجام خواهد داد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

شیوه جالب مدیران پرسپولیس برای تمدید قراردادها


پرونده لیگ برتر فوتبال شب گذشته با دیدار پرسپولیس و سپید رود رشت با نتیجه 3 بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت بسته شد این در حالی اتفاق افتد که پرسپولیس چند هفته مانده به پایان رقابت های لیگ برتر قهرمانی خود را مسجل کرده بود و قرار بود پس از پایان این بازی در جشن قهرمانی جام را بالای سر ببرند . نکته جالب پس از جشن قهرمانی گفته های محسن مسلمان است که اظهار کرد : افشین پیروانی پس از جشن قهرمانی وارد رختکن شد و در مورد تمدید قرارداد صحبت کرد و از بازیکنان خواست که به دفتر باشگاه بروند و قرارداد خود را تمدید کنند . مدیران تیم تصمیم گرفته اند تا بازیکنان را به دفتر باشگاه بکشانند تا بتوانند با ارقام کمتری قرارداد جدید را ببندند . 
لازم به ذکر است که پرسپولیس همچنان از پنجره نقل و انتقالات محروم است و مدیران باشگاه در صدد هستند تا بازیکنان فعلی تیم قرارداد امضاء کنند


منبع: مهرپارسیان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

رحمتی پیراهن بوفون را به تن کرد


بعد از چند ماه بالاخره پیراهن بوفون به دست مهدی رحمتی رسید و وی در تمرین امروز استقلال از آن رونمایی کرد

در بازی لیگ قهرمانان اروپا که یوونتوس و المپیاکوس با هم به رقابت پرداختند، کریم انصاری فرد پیراهن بوفون را از وی گرفت تا به مهدی رحمتی که دوست صمیمی اش هست هدیه دهد.

انصاری فر به علت اینکه میدانست گلر استقلال چقدر به جان لوئیچی بوفون علاقمند است این درخواست را کرد و حالا پس از گذشت چند ماه رحمتی این پیراهن را دریافت کرد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

مصدومیت ستاره های پرسپولیس



میثم علیپور فیزیوتراپیست تیم پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت ستارگان پرسپولیس گفت: هافبک پرسپولیس محسن ربیع خواهباید پای خود را قبل از عمل شدن تقویت کند. به عمین علت بدنسازی و فیزوتراپی را پیگیرانه دنبال میکند. هم اکنون بخش اعظمی از التهاب زانوی ربیع خواه از بین رفته است و به زودی عمل میشود.

وی درباره مصدومیت علی علیپور اضافه کرد: علیپور تمرینات خود را بصورت اختصاصی انجام میدهد و در حال فیزیوتراپی است و نباید به همسترینگ خود فشار بیاورد تا به زودی آمادگی لازم را بدست آورد.

همچنین علیپور درباره انصاری گفت: به انگشت کوچک پای انصاری ضربه خورده است و نمیتواند کفش فوتبال به پا کند اما با کفش رانینگ به راحتی دور زمین میدود و مشکل خاصی ندارد.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

احسان حدادی قهرمان شد


احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک جهان که در 2 مسابقه گذشته ی خود در چولاویستا و کالیفرنیا رکورد 68.85 و 67.04 را زده بود دیشب نیز در مسابقات لانگ بیچ لس آنجلس اوانست رکورد شکنی کند و قهرمان شود.

او در این مسابقات با برترین افراد در رشته پرتاب دیسک مانند هارتینگ از آلمان،دانیل استال از سوئد و دیگر قهرمانان اروپا رقابت کرد و در آخر قهرمان شد و رتبه اول را کسب کرد.

وی با پرتاب 66.24 توانست به مقام قهرمانی برسد و همچنین جایزه 1000 دلاری این رقابتها را از آن خود کرد.

منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian

تمدید قرارداد رونالدو پیش از جام جهانی


در چند ماه گذشته به نظر میرسید که رونالدو از رئال جدا خواهد شد اما در هفته های اخیر موضع ولی کاملا عوض شده است. باشگاه رئال پس از فینال کاردیف به رونالدو پیشنهاد داد که قراردادش را با افزایش حقوق تمدید کند. مدیر داخلی باشگاه رئال خوزه آنخل سانچز گفته است که با افزایش حقوق رونالدو قصد دارد از زحمات وی ققدردانی و تشکر کنند.باشگاه رئال هنوز درباره مبلغ حقوق صحبتی نکرده است و فقط اعلام کرده که افزایش حقوق رونالدو چشمگیر خواهد بود. همچنین این باشگاه قصد دارد که قرارداد رونالدو را تا پیش از جام جهانی روسیه تمدید نماید.

برخی منابع از باشگاه رئال میگویند دستمزد سالیانه حال حاضر رونالدو 21 میلیون یورو است  و باشگاه قصد دارد که این قرار داد را به 30 میلیون یورو افزایش دهد و همچنین پاداش جداگانه ای برای کریستیانو در نظر گرفته شده است. حقوق حال حاضر نیمار در پاری سن ژرمن 35 میلیون یورو است که مبلغ دریافتی رونالدو نیز به این مبلغ نزدیکتر میشود. ناگفته نماند که نیمار پاداشی حدود 7 میلیون یورو نیز دریافت میکند. البته این دو بازین همچنان با مبلغ 45 میلیون یورویی مسی فاصله دارند.

اگر کریستیانو رونالدو قرارداد خود را با رئال تمدید کند، تا سال 2021 در این باشگاه خواهد ماند.


منبع: مهرپارسیان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mehrparsian